pelakon aku bukan bimbo


Antara barisan pelakon yang membintangi drama adaptasi daripada novel Bimbo karya Rin Ahmad. Siri drama ini memulakan tayangan perdana di Slot MegaDrama Astro Ria bermula 29.


Lifestyle Blogger Dengan Pelbagai Cerita Fizacrochet

Perkenalannya dengan Dani membuahkan bibit-bibit cinta.

. Siri drama ini memulakan tayangan perdana di slot megadrama astro ria bermula 4 april 2016 menggantikan aku bukan bimbo. Dok ulang-ulang ayatBIMBO Hero dan heroin dalam drama bersiri Aku Bukan Bimbo pun memang pelakon kesukaan mummy iaitu Shaheizy Sam yang memegang watak Dani dan Nadia Nisa sebagai Elsuraya. Selain Aku Bukan Bimbo Afifah turut membintangi drama Suami Tanpa Cinta Jasmine Cinta 11 Syarat Lara Aishah Pengantinku Jatuh Dari Langit My Sweet Lavender.

Dia bertambah terkilan apabila dia tidak bersama-sama dengan keluarganya pada waktu itu. Aku Bimbo Feb 3 2010. Advertisement Namun tahukah anda beliau sebenarnya adik kepada pelakon popular Anzalna Nasir iaitu Afifah Nasir.

Anzalna Nasir mempunyai adik perempuan yang sangat lawa. Drama aku bukan bimbo jumlah episod. Suami Tanpa Cinta ialah sebuah siri drama televisyen melayu tahun 2016 arahan MP Roslin.

Walaupun dah popular di layar perak dia masih sudi berlakon. Saksikan Mateen Hadi - Operasi Nak Raya. Nurul Hidayah Mohd Amin Nama Popular.

Aku bukan bimbo episod 13. Aku Bukan Bimbo Jasmine Cinta 11 Syarat Lara Aishah Pengantinku Jatuh Dari Langit My Sweet Lavender Bahagia Kasihmu. Aku Bukan Bimbo Ep9 Azad merasakan dia redha dengan perhubungan Dani dan Su.

Aku bukan bimbo episod 13. Promo Borak Operasi Raya bersama Jaafar Onn dan Nadiah Aqilah. Mr maid suami ibu episod 1.

Pelakon yang kini sedang hangat dengan drama Aku Bukan Bimbo Nadiya Nisaa mengesahkan dirinya sedang hamil anak kedua. Aku tak nak ambik tahu pun pelakon ni baru putus cinta ngan si polan penyanyi ni baru lepas goda laki pada penyanyi lain or pengarah tu baru je ceraikan isteri yang minggu lepas dia nikahi. Drama aku bukan bimbo jumlah episod.

Drama lakonan oleh pelakon popular malaysia Shaheizy sam Nadia nisa dan ramai lagi pelakon hebat. Namun seorang jejaka yang menyebabkan nyawa keluarganya diragut kejam. Jom layan keletah pelakon cilik ni.

Drama Adaptasi Novel Aku Bukan Bimbo Tontonsinopsis baca novel. DRAMA AKU BUKAN BIMBO. Suami tanpa cinta ep 1 mula ditayangkan buat.

Apatah lagi penutup 2017 menyaksikan pelakon drama Aku Bukan Bimbo dan Namaku Bedah mula mengenakan hijab sepenuhnya sejak beberapa bulan lalu. Hubungan Su dan Dani semakin rapat. Pastikan anda saksikan episod 6 Aku Bukan Bimbo 930 malam ini di Suria.

Malah dikhabarkan yang adik Anzalna ini Afifah Nasir juga merupakan pelakon baru. Saya mimpi Mama meninggal dunia dan rohnya cakap tolong bantu mama. Kuala Selangor Selangor Umur.

Elsuraya hanya menantikan seorang lelaki yang telah membunuh keluarganya dengan kejam. Aku nak tahu what new happen in industri hiburan dalam negara. Aku Bukan Bimbo 2016 Telemovie.

Pelakon Aku Bukan Bimbo Shaheizy Sam Nadiya Nisaa Zahiril Adzim Afifah Nasir Bell Ngasri Shakilla Khoriri Ardella Aryana Falisha Crossley Amai Kamarudin Riezman Khuzaimi Ardella Aryana Falisha Crossley Dottie Dian P Ramlee. Tonton senarai main suami tanpa cinta full episod oleh papazulfly di dailymotion. Sebab tu kalau bagi aku baca majalah hiburan tak sampai 2 minit je aku dah habis baca.

Sebuah short film sempena Raya 2022 oleh Gempak sekarang. Nadia Nisa mummy minat dia sejak drama bersiri Astro juga. Berita gembira itu dikongsikan beberapa hari lalu menerusi akaun Instagram miliknya dan sejak itu ucapan tahniah memenuhi ruang komen akaun media sosial beliau.

Advertisement Bercakap kepada Harian Metro Nadiya mengetahui dirinya. Jam 3-4 petang semestinya di Astro Ria. Beliau ralat kerana tidak mampu hidup bersama dengan keluarganya dan memegang status anak yatim piatu disebabkan lelaki tersebut.

Jadi saya cukuplah dengan penjelasan ini kongsinya. Biodata Ardell Aryana Nama Penuh. Beliau seterusnya dilamar untuk drama Aku Bukan Bimbo yang menjadi titik kemunculan Afifah Nasir dalam bidang lakonan.

Walaupun masih baharu dalam industri lakonan Afifah sudah. Sinopsis Bimbo Dalam hidup Elsuraya ada seorang jejaka yang dinantikannya. Ketika dia membersihkan rumahnya daripada barang-barang yang tidak diperlukan lagi baru-baru ini dia terjumpa kembali lukisan yang dibeli.

Daripada Wikipedia ensiklopedia bebas. Hampir seminggu aku di Hong Kong. Info menarik Afifah Nasir.

Dibintangi oleh Janna Nick dan Shukri Yahaya. Drama aku bukan bimbo akan mula diulang siar pada 29 Oktober 2020 setiap Isnin hingga Khamis. Aku Bukan Bimbo ialah sebuah siri drama televisyen melayu tahun 2016 arahan Riza Baharudin.

Tapi macam aku kata sebelum ini lah biar hujan emas di. 20 Tarikh Mula bersiaran. Bukan untuk dijadikan kekasih jauh sekali dijadikan teman hidup.

DRAMA AKU BUKAN BIMBO I Drama yang menggantikan drama isteri vs tunang iaitu drama aku bukan bimbo akan mula di tayangkan pada 29 febuari 2016. Kisah ini bermula dengan pembunuhan keluarga El-Suraya. Berdasarkan iklan di tv.

Dibintangi oleh Shaheizy Sam Nadiya Nisaa dan Zahiril Adzim. Bercakap mengenai penghijrahan itu Ardell mengakui segalanya bermula dengan mimpi ngeri yang dialaminya. Drama Aku Bukan Bimbo Jumlah Episod.

Daripada Wikipedia ensiklopedia bebas. Di hujung posting ini aku ada sekerat pantun Melayu yang sangat sesuai dihadiahkan kepada orang-orang pandai seperti ini. Aku bukan bimbo episod 14.

Adik kepada pelakon Anzalna Nasir dan Mia Nasir. Nur Afifah binti Md Nasir. Aku Bukan BIMBO.

Sinopsis drama Aku Bukan Bimbo. Mon Jun 11 2018. Aku Bukan Bimbo ialah sebuah siri drama televisyen melayu tahun 2016 arahan Riza Baharudin.

Dibintangi oleh Shaheizy Sam Nadiya Nisaa dan Zahiril Adzim. Sejuknya boleh lah tahan tapi aku memang suka sebab aku ni senang sangat sakit kepala kalau cuaca panas sangat. Dia akan menjadi isteri aid tanpa ada sekelumit cinta pun.

Tambah pelakon drama Aku bukan Bimbo itu dia tidak mahu salah dalam memberi kenyataan apatah lagi dirinya dan bekas suami berada dalam industri sama. Baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni Ketika membeli-belah di pasar lambak di Virginia Barat dua tahun lalu wanita itu yang enggan namanya didedahkan menemui lukisan itu dalam sekotak barang-barang lama. Anzalna menyifatkan Afifah sebagai yang paling bijak di kalangan adik-beradiknya kerana sering memperoleh keputusan cemerlang.

Walaupun ia berkaitan dengan orang lain tetapi perkara ini sudah berlaku. Siri drama ini memulakan tayangan perdana di Slot MegaDrama Astro Ria bermula 29 Februari 2016 menggantikan Isteri vs Tunang. Jika anda peminat setia drama bersiri Aku Bukan Bimbo yang sedang ditayangkan di Astro Ria pasti anda tahu dengan watak Didi yang berlakon sebagai adik kepada Shaheizy Sam didalam berkenaan.

Isteri-isteriku 2016 Editors Pick Jangan Simpan Duit Bawah Tilam Kalau Nak Hidup Tenang. Siri drama ini memulakan tayangan perdana di Slot MegaDrama Astro Ria bermula 4 April 2016 menggantikan Aku Bukan Bimbo. Adalah seperti Shaheizy Sam Nadiya Nisaa Zahiril Adzim Afifah Nasir Bell Ngasri.


Terpikat Dengan Lagu Ost Aku Bukan Bimbo Jatuh Faizul Sany Dan Dramanya Sekali Sayidahnapisahdotcom


Senarai Pelakon Drama Aku Bukan Bimbo


Pelakon Drama Aku Bukan Bimbo Astro


Drama Aku Bukan Bimbo Astro Ria Myinfotaip


Aku Bukan Bimbo Episode 3 Hdtv 1080p Hevc


Astro Drama Aku Bukan Bimbo Khatyaiman


Ada Wanita Mesej Nak Jadikan Saya Kekasih Tampil Imej Bertudung Pelakon Ardell Aryana Diganggu Lesbian Kisah Dunia


Scene Lawak Dan Pickup Line Dalam Aku Bukan Bimbo Youtube


Aqiera Bookstore Drama Terbaharu Adaptasi Novel Suami Tanpa Cinta Karya Syamnuriezmil Akan Datang Menemui Penonton Di Astro Ria Menampilkan Gandingan Baru Shukri Yahaya Dan Janna Nick Sebagai Pelakon Utama Turut Dibintangi


Drama Aku Bukan Bimbo Astro Ria Myinfotaip


Episod Penuh Aku Bukan Bimbo Episod 1 Youtube


Drama Aku Bukan Bimbo Astro Ria Myinfotaip


Drama Aku Bukan Bimbo Astro Ria Myinfotaip


Baca Novel Online Bimbo Rin Ahmad


Aku Bukan Bimbo


Aku Bukan Bimbo Drama Episod Home Facebook


Pin On Brainfood


Episod Penuh Aku Bukan Bimbo Episod 7 Youtube


Astro Drama Aku Bukan Bimbo Khatyaiman

Related : pelakon aku bukan bimbo.